Moikka ja terveisiä Egeristä!

Viimeinen harjoitteluviikko starttasi tänään ja tuntuu  ihan mukavalta. Olen jo pikkasen loman tarpeessa ;-)

Hotelli Egerin puolella starttasi iso remontti n. 8 viikkoa sitten ja ollaan todella paljon jäljessä aikataulusta, olisi pitänyt olla valmista jo pari viikkoa sitten, siis ensimmäinen kerros mitä alettiin rempata 2 kuukautta sitten. Remontti koskee kaikkia Egerin puolen huoneita. Kaikki uusitaan, huonekalut, tekstiilit, kylppärit jne. Viime viikolla olin mukana auttamassa siivoojia, kuten myös lähes kaikki muutkin työntekijät respasta ja toimistosta, siivottiin huoneita, eli pölyjen pyyhkimistä imurointia ja kaikkien remonttimiesten jättämien roskien siivoomista. Olin aika poikki perjantai-iltana kun tulin hotellilta kotiin. Saman viikon maanantaina tyhjennettiin 3. kerroksen huoneista kaikki pois, että remppamiehet pääsee heti jatkamaan hommia siellä. Perjantaina näin yhden huoneen, mikä oli laitettu täysin valmiiksi valokuvaajaa varten, ja täytyy sanoa, että aika iso on muutos entiseen. Nyt voi sanoa että ollaan tultu täysillä nykyaikaan. Entinen sisustus oli aika vanhanaikainen. Varmaankin hinnat myöskin pikkasen nousevat ;-)

Muuten on ollut aika rauhallista respahommissa. Ei ole ollut niin paljon asiakkaita. Joitain ryhmiä Saksasta, Puolasta, Itävallasta, mutta varmaankin kohta vilkastuu. Ilmat on ollu aika kehnot myös. Viime viikolla yölämpötilat oli vaan n. +5 astetta, eikä päivisinkään ollut kuin n. 20. Eli olen sitä mieltä, että taisi se Egerin kesä tulla sinne Suomeen....mitä olen  seuraillu säätiedotuksia siellä ;-), mukavaa, nauttikaa lämmöstä niin kauan kun sitä kestää!!!

Vielä siis 4 päivää harjoittelua jäljellä. Varmaankin haikeeta ja samalla ihan mukavaa kun loppuu, olen jo loman tarpeessa!! Koko homma on ollut aivan huikea kokemus, suosittelen kaikille!!

Palaillaan vielä loppuviikolla. Terkkuja Suomeen kaikille1 Piroska